Право на рівний доступ до якісної освіти є невід’ємним правом кожної без винятку дитини, яке закріплене у Конституції України та інших законодавчих документах. Практичним забезпеченням цього права для дітей з особливими освітніми потребами у Белзькій ЗШ І-ІІІ ст. є впровадження і реалізація ідей інклюзивного навчання.
Зокрема, у школі з 2013 року діє інклюзивний клас, у якому навчається учень з особливими освітніми потребами Сава Віктор. Для психолого-педагогічного супроводу даного учня була створена робоча група, яка розробила Індивідуальну програму розвитку, визначено перелік спеціальних і додаткових послуг. Організовано спостереження за динамікою розвитку учня. Також призначено асистента вчителя, який здійснює організаційну, навчально-розвиткову, діагностичну, прогностичну та консультативну функції.
Досвід показує, що за час навчання в інклюзивному класі, учень з особливими освітніми потребами чудово адаптувався в класному колективі, у нього добре сформувалися комунікативні навички, значно підвищився рівень самооцінки.
Питання стану впровадження інклюзивного навчання в школі неодноразово вивчалося відділом освіти Сокальської РДА та дирекцією школи, слухалося на нарадах при директору та засіданні педагогічної ради.
Асистент вчителя Денис О.В. ділилася досвідом роботи на районному семінарі-практикумі вчителів інклюзивного навчання.
З метою створити доступних умов для людей з особливими потребами було промарковано сходи та встановлено дзвінок виклику персоналу.